Toggle navigation
Youtube
VOD
Twitch.tv
Connexion
Connexion
Identifiant
Mot de passe
Se souvenir de moi
Connexion
Connexion
Vous possédez déjà un compte sur notre communauté ? Identifiez-vous !
Inscription
Rejoignez notre communauté en vous inscrivant dès maintenant !
Oubli de votre mot de passe ou de votre identifiant ??
Pas d’inquiétude, ça arrive à n'importe qui !
Contactez-nous
Envoyer un email à l'administrateur du site
Inscription
S'identifier ou s'inscrire
Connexion en cours...
Se souvenir de moi
Connexion
Oubli de votre mot de passe ou de votre identifiant ?
ou
s'inscrire
S' identifier avec
Articles
Forums
Forum
Jeux de stratégie et de gestion divers
Jeux de tir, d'action et d'aventure
X
Réduire
Messages
Dernière activité
Recherche
Page
sur
17
Filtre
Heure
Tout
Aujourd'hui
La semaine dernière
Le mois dernier
Afficher
Tout
Discussions uniquement
Photos uniquement
Vidéos uniquement
Liens uniquement
Sondages uniquement
Events only
Filtré par:
Tout nettoyer
nouveaux messages
Précédent
1
3
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
template
Suivante
JC_CESAR
Tacticien de bibliothèque
Share
Tweet
#181
13-11-2014, 06h23
Je sais pas comment il font pour être désorganisé à 3 mais bon x) .
Commentaire
Envoyer
Annuler
leviath
Duc d'Aquitània
Stratège du dimanche
Share
Tweet
#182
13-11-2014, 09h13
J'ai déjà vu des gens désorganisés tous seuls.
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#183
14-11-2014, 14h42
V172: Further gameplay spawning tweaks, some immersion and fixes
November 14th 2014
Fixed: Clicking on buttons with an open popup in the mainmenu
Fixed: Deploy fix in artois (deploy is still WIP)
Improved: Gameplay tweak/spawning. Defender wave time is now also 20 sec like attacking wave. Spawn cluster placement more evenly.
New: While running in a group there will be automatic battle screams and attack/defend shouts
Fixed: Remote player twitching (3p and while spectating)
Removed: Spawn indicater while spectating removed
Improved: Squads in scorelist sorted on score
Fixed: FFA scorelist now correctly lists game info instead of frontlines text
Fixed: Game will no longer remove squads that have a reserved slot for a mainmenu-join
Known issue: Jumping animation is twitchy
Known issue: Deploying machine guns is still WIP
Improved: Grenade ability would throw way too far
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#184
22-11-2014, 14h18
Dans les tranchées, personne ne vous entendra crier...
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#185
27-11-2014, 16h44
V173: Camera system improving image stability, create squad ingame
November 27th 2014
Reduced Z-fighting and shadow artifacts with a new camera sytem
You can now create a squad via the scoreboard
Mouse sensivity is now properly set upon restart
Scope seethrough fixed also sight is more clear
When round is nearing end a music will loop
Graphics quality calibration for new players
Tab control buttons in ingame menu and main menu
Added effect for when you are underwater
After action progress have a sound ticker
When you switch squad minimap and tags should now be correct
Fixed matchmaking where you now properly create a squad on least populated side
Suggested squad button in homepage has full width
Options scroll bar has filled center
Added a new french voice
Quit button fixed(no longer have to press twice)
Start volume fix
Melee delay fix
The lock for melee is improved
Hold breath no longer shows if unnecesary
Scoreboard tweak
Gas mask visibility improved
Putting on gasmask is faster
Squad reservation to avoid full game error
Tree collision fixes for Flanders
Jump now costs a bit stamina
Squadname no longer overlaps account button
Resolution dropdown
Reduced flickering of some GUI elements
Fixed the 'Worth it' achievement
Resolved culling errors
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#186
16-12-2014, 20h09
Evenement spécial pour noel.
Commentaire
Envoyer
Annuler
Elanion
Expert Stratège
Share
Tweet
#187
16-12-2014, 20h15
Un nouveau système de générateur de bugs aléatoire j’espère!!
Commentaire
Envoyer
Annuler
LeFoureur
Troll en sommeil
Stratège avancé
Share
Tweet
#188
16-12-2014, 20h56
Envoyé par
Benoît
Voir le message
Ils donnent surtout l'impression de ne pas tester leurs patchs car chaque gros patch doit se voir attribuer deux patchs correctifs pour retirer les bugs et équilibrer l'ensemble.
Tester un patch ça coûte surtout beaucoup d'argent et de temps, donc pourquoi se prendre la tête quand tu as des personnes prêtes à le faire et ce gratuitement.
Commentaire
Envoyer
Annuler
Pavel
Eplucheur de patates
Share
Tweet
#189
06-01-2015, 19h15
Plus le jeu avance dans le développement, plus je le trouve décevant. Depuis l'ajout des anglo-canadiens, je trouve maintenant le jeu totalement déséquilibré . La quasi totalité des gens prennent britannique avec le très bon fusil Lee-Enfield qui dépassent les fusils français... (bonne précision et chargeur de 10 balles)
On se retrouve souvent dans des matchs déséquilibrés ou les gens veulent absolument débloquer la MP 18 alors que les escouades sont interdépendantes.( par exemple 4 escouades StossTrupen face à 4 britanniques) Le Système d'escouade est devenu chelou, on dirait un peu des factions à la Company of Heroes ( Le jeu ou les britanniques sont les seuls à pouvoir construire des tranchés, les autres devaient être soit trop con soit avoir une pénurie de pelles et de pioches !!) ou il y a par exemple que les canadiens qui peuvent lancer du gaz ( Comme si les français n'avait pas su en produire en 14-18...)
J'aurais préféré que chaque faction soit à sa place, les Britanniques dans les Flandres et le nord et les français dans les Vosges, ect... A la limite une ou deux maps ou les 2 factions se mélangent.
Enfin voilà je trouve que Verdun est devenu du gros n'importe quoi, et depuis je ne sais quel maj c'est quasi impossible de jouer, le Lag est impressionnant.
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#190
06-01-2015, 20h40
Même opinion sur l'équilibre entre les escouades, les français sont mauvais en comparaison des anglais, le gaz a été mal implanté et les évolutions actuelles ne sont pas spécialement intéressantes.
Et pendant ce temps, les devs continuent de s'intéresser principalement à leur moteur graphique.
Commentaire
Envoyer
Annuler
Vae Victis
Tacticien du dimanche
Share
Tweet
#191
07-01-2015, 10h10
Moi ce jeux ma déçu déjà au niveau de l'équilibrage car c'est un peut n'importe quoi et de deux le système d'escouade ne m'a pas convaincu
Commentaire
Envoyer
Annuler
Archange
Rêveur serein
Expert Stratège
Share
Tweet
#192
07-01-2015, 13h11
C'était mieux avant
Commentaire
Envoyer
Annuler
Pavel
Eplucheur de patates
Share
Tweet
#193
07-01-2015, 14h20
Envoyé par
Archange
Voir le message
C'était mieux avant
je suis tout à fait d'accord avec toi.
Il y a aussi un problème avec les MG/FM. Le mode visée du Lewis Gun est mal fait, la tête est collé sur le viseur et on voit rien du tout (Contrairement à la MG O
15 et la Chauchat). Ainsi le Lewis gun n'est efficace qu'à courte portée.
Il faudrait aussi améliorer la chauchat et nerfer la MG 0
15. Tout les joueurs alliés jouent avec la MG 08 et j'avoue que ça fait un peu bizarre...
Dernière modification par
Pavel
,
07-01-2015, 16h56
.
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#194
15-01-2015, 20h54
Players of Verdun, we have some great news!
Today we have concluded most of the work of conversion to the brand new unity 5 engine. We are very excited as the new engine is a lot faster and better looking. Unity 5 uses so called "Physically Based Shading" (short: PBR), this means that surfaces are lit and reflect based on actual physical properties. This is most evident in the characters and really makes the all the details really come out more. Overall lighting and shading improvements can also be seen, most notably on the Flanders map. More advanced Screen space ambient occlusion (SSAO) and motion blur are now also noticable and bring the graphics to live. Unity 5 also offers a new way of audio management and this enhances the immersion even further, we hope to expand its use in the future. First reports indicate that the performance has increased dramatically for the participants of the beta branch which we deployed in the past month for the testing.
[
www.verdungame.com]
[
www.verdungame.com]
But that is far from all.
Besides working on the conversion to the new engine and all effort that went into that, we also continued to upgrade the gameplay. Some major improvements have been implemented in this area:
Supression
Players will now receive suppression when they are under fire. Their screen becomes fuzzy and desaturated and aiming becomes tougher.
Shell shock
When an explosion occurs nearby, the screen will be shaking and aiming will be thrown off. In addition the particle FX for grenades and mortars has been greatly improved as well as the audio effect.
Weapon sway overhaul
Weapons now have more realistic sway with the front sight (the arm that is holding the rifle or gun) now sways as a whole.
Private Matches
This long awaited and requested feature has now been implemented as well. it is possible to set up a private server (both Frontlines and Rifle deathmatch), with administrators and several commands as well to organize clan matches (such as restarting a round, changing maps).
Besides these new features we have also put a massive effort into fixing bugs. Most notably the many connection and matchmaking issues have been addressed. The changelog can be found below, it also includes smaller features such as a brightness/gamma setting and gas lethality increase.
While this was a major step forward in the development of the game, we are not 'dun yet and the current build will undoubtedly include some bugs or missing features . We greatly appreciate all the players who have put faith in the project and participate in the the early access program. We would very much like to work with you to prepare the game .
Commentaire
Envoyer
Annuler
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
Share
Tweet
#195
15-01-2015, 20h55
V187: Changelog
15 January 2015
Unity5 engine upgrade!
PBR graphics, the game looks way cooler!
Audio improvements
Performance: Various notable performance improvements: PhysX, Rendering, better use of multicore
Greatly improved shadow distance
For more information, see:
http://unity3d.com/5
Added private matches option to allow clans to set up matches (Both RDM and Frontlines game mode).
Added camshake/headbobbing
Surpression&Shock effects when a bullet/grenade almost hits you
Weapon sway now correct at the front instead of the back
Motionblur effect added
Fixed not unlockable tier of jaeger and Chausseur squad.
"Play Now" much improved matchmaking
Aiming sensitivity option saved correctly
Fix for users connecting with a high ping
Control page scrollable
Body drop sounds
Contract/brightness/gamma settings
Added value label for mouse sens.
Fixed reloading/interrupt exploit
Added (Debug) Option to change network traffic amount. Default = 70%, Setting it to 100% can reduce laggy movements of other players. Set it to 30% if you experience disconnects.
Added an option to enable CRC check after a disconnection, will help on bad connections.
Fixes players getting stuck forever when a spawnrequest failed
Network stability improved and more logging
Fix for "Gameserver did not add local player"
Various graphics improved
Artillery FX & sounds improved
Tweaked postfx: SSAO, HDR, Anti aliasing
Sound culling improved
Fixed: MG animation stood still while sprinting
Gas more deadly
Commentaire
Envoyer
Annuler
Précédent
1
3
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
template
Suivante
Chargement...
Oui
Non
OK
OK
Annuler
X