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Suivante
Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#256
10-09-2017, 15h31
L'aviation italienne:
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flo463
Rois des Rois
Stratège de cuisine
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#257
11-09-2017, 13h54
Benoît
il n'y pas d'images
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Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#258
11-09-2017, 15h22
Cela doit être du au fait que ces images sont postées sur une partie du forum Paradox où il faut un compte. Je les vois pour ma part.
Merci de l'info, je les repost:
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Corwin51
Eplucheur de patates
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#259
13-09-2017, 19h28
Bonjour!
Je joue depuis hier avec ce mod et j'ai repéré quelques bugs. A priori Benoit tu es en contact avec l'équipe de développement et si tu pouvais leur remonter les informations.
En version anglaise j'ai une recherche "ww1_land_doctrine_folder" avec des recherches non décrites.
Quand je regarde la fenêtre d'activité aérienne le tableau des résultats masque la droite de la fenêtre d'activité, donc le nombre de chasseurs et bombardiers ennemis en activité, ce qui est bien évidemment gênant. De plus il occulte du coup l'option de fermeture de la fenêtre (certes la touche "escape" sauve la mise.
Les hostilités viennent de commencer et... le journal des résultats de bataille reste bien vide alors qu'il devrait défiler...
Sinon bon mod, même si je suis catastrophé par mon retard industriel bien plus grand que celui en vanilla avec la France.
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Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#260
13-09-2017, 20h51
Pour les doctrines ww1 c'est normal, elles arrivent le 18 septembre.
pour les autres tu pourrais faire des captures d'écran? Je ferai remonter à l'équipe sur le forum de Paradox.
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Corwin51
Eplucheur de patates
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#261
14-09-2017, 19h17
OK merci.
Voici le problème du rapport d'activité aérienne :
http://imageshack.com/a/img923/3549/Mi3No9.jpg
Celui de la bataille :
http://imageshack.com/a/img923/2141/fo55zO.jpg
Celui du rapport vide :
http://imageshack.com/a/img923/9914/fyYI88.jpg
Ah un nouveau, Paule Faure n'est pas recrutable alors que j'ai fait le focus qu'il faut et que je suis encore en Front populaire avec un ministre socialiste :
http://imageshack.com/a/img923/3639/GVrxAJ.jpg
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Sieyes
Corvéable
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#262
14-09-2017, 20h02
Pour Paul faure et l'interface de bataille aérien , ce sont des problèmes connus , le mod est encore en plein developpement et même s'il évolue vite et bien chaque maj apporte son petit lot de bug mineur .
Par contre pour les rapports de batailles terrestre c'est étrange je n'ai pas eu ce bug , est ce que tu es sûr que c'est dût a BICE ?
Dernière modification par
Sieyes
,
14-09-2017, 20h12
.
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Corwin51
Eplucheur de patates
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#263
15-09-2017, 15h34
Le problème est intermittent semble t'il. En vanilla ou le mod TGW je n'ai pas rencontré ce problème précédemment.
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Corwin51
Eplucheur de patates
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#264
17-09-2017, 08h08
Quelqu'un voit il un réel intérêt à faire les accords d'exportation d'arme? -2% de productivité pour 1% de gain politique... Si ce n'est que cela comme impact je les refuse tous sans exception.
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Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#265
17-09-2017, 14h44
changelog 2.5
CONTENT
Foreign armor technologies, events and equipment
WW1 land doctrines added
unique submarine techs for all the majors
unique Italian airtechs
unique German airtechs expanded
updated map
EVENTS
event-chain for LSSAH
event-chain for Totenkopf
event-chain Das Reich
Added new event-chain OOB system
Grossdeutschland event chain From renaming to Wach Regiment Berlin to the forming of the Pzgren.-Div Grossdeutschland.
UK events for US armor and Firefly tech
tweaks to barbarossa, winter counter offensive modifiers
US reactions to south america rebellion/ axis faction
Finnish tweaks to withstand the soviets better
soviet DOW of german player if baltic states annexed
soviet counter attack events during barbarossa
soviet penalties added for either offensive or defensive war with germany
Denmark surrender now should take a little longer
Operation Torch
Vichy surrender
Case Anton
Axis buildup in Tunisia
Event chain for Austria to refuse Anschluss and ask for Allied help
Operation uranus
chinese theatre militia and equipment events added
argentina not as likley to join axis by event
captured soviet equipment events added to eastern front
Fw 200 condor event OOB
North africa italian and Uk AI event OOBs
Australian and New Zealand event OOBs for african campaign
more afrika korps event OOB
Corrected location for Heeresdienststelle 9 to Aachen
French penalies reduced slightyly
US AI air range nerfed
UK AI event OOBs and bonuses if german player invades
chinese theatre tweaks
brazil national focus tree nerfs (sorry maurel)
MAP
Added Lesotho and Swaziland as states to SAF
Changed color of state-border and it is now a dotted line
New province map for South America
Columbia is set with some new states.
Strategic region south America redone
Supply-areas South-America redone
Paraguay renewed.
Asunción created as a state.
Bogota created as a state.
Created strategic-region Paraguay.
Nine strategic-region for USA
Added weather to strategic-region Paraguay
Hamburg has 30 victory points now
Chinese strategic areas by Franc
Map additions by Jack
-Added several states, strategic region and supply areas
Checked positions naval bases in Asia
Added some strategic regions in Europe
Lakes are no longer part of states
Changed harbor south of Hamburg to Cuxhaven. Gave Hamburg 4 harbors.
Used the code impassable for the Sahara
New province border
Split provinces in northern africa (lybia, egypt)
lakes removed in turkey, israel and iran
Merged some German strategic regions
Updated map with more VP-points
Created Suez and East Lappland by Jack
More VP mod included WIP. Credits to Kuebelwagen
Added 2 more VP in England. Carlisle and Lancaster
nord blocker impassable terrian
Added more VP points: Holland and Mancu provinces
some chinese VP increased
TECHS/UNITS/EQUIPMENT
combat engineers/ ss combat engineers
airborne engineers
mech HMG
mech mortar
mech AT
mech aa
panzer battalion composition tech I and II
soviet air tweaks by msslupu
motorised and mech units now cost less IC
infantry and recon unit equipment requirements tweaks - most will require more equipment
Added custom counters for LSSAH, REICH and TOTENKOPF Div.
Added SS Hvy Arillery unit.
div HQs added to missing templates
Vichy uses french unique techs/ equipment
Added tech-folder JAP Submersive Fleet
New air tech tree for Germany by Alen
Uk Guards armored division needs the corect tech
infantry AT equipment costs lowered
HMG and mortars cost lowered slightly
Snipers and inf AT equipment tech dates moved back
some german air equipment tweaks
german command tank tech split in two
Italian Airforce reworked
Msslupu US halftrack gfx/ localisation
ss infantry movement fix
hungarian template fixes
armored car AP values tweaked
Fixed bug not properly triggering GER's response to HUN triggering AUS referendum
Swapped icon for naval base and dockyard
Added USN Submarine tab and folder.
Added SOV Submarine techtree folder_tab.
Added techtree tabs and folders for ENG and ITA submarines
Added techtree tab and folder ITA air
Created naval submarine trees for all majors
Added Chitose-class CVL for JAP
Added Hybrid Battleship Hyuga BBCV for JAP
Re-arranged JAP carrier / super carrier naval tree to be more historical accurate
Re-arranged naval trees so BBs and SHBBs are in the same tree line for all majors
Re-arranged research link types where it makes sense
Fixed localisation misspelling with SOV Kronstadt BC
Fixed localisation for german naval tree
Re-coded the IJN Heavy Cruiser / Light Cruiser and Destroyer Tree
Adjusted naming and tree position
Added old versions to naval tree
Added more equipment to naval tree
Adjusted OOB
Player can now compare old ship classes in the tech tree
Fix JAP CVL Parent list
Linked Go-gata Kai-2 to I-400 Class for historical accuracy
Fixed USA localisation error for V-Boat Class and Salmon Class
Fixed SOV localisation error for Lenninets boats
Added Ro-100 coastal submarine for JAP
Added Nautilus Nuclear Submarine for USA (+ nuclear tech dependency)
Added Flutto / Modified Flutto Coastal Submarine to ITA
Moved Ro-35 Coastal Submarine to 1934 slot and the rest to 1922
Fixed submarine tree starting technologies for all majors
Fixed JAPAN AI ships event.
Updated & Expanded SOV Submarine Tree
Overhauled Submarine Trees for ITA, SOV, FRA, USA
SOV Submarine localisation fixes
By scar
Added gfx for seaplane_tender
Naval update by Scar, yuudachipoi and msslupu
Generic subs on all majors disabled
japanese sub GFX by msslupu
Naval update from Scar
Fixed localisation for JAP carrier Hosho
Other localisation fixes
Changed name of JAP from "Japan" to "Empire of Japan"
Naval Designers give now specific ship type research boosts
Naval Designers give now specific equipment bonusses to different types of carriers (CVB, CV, CVL, CVE)
Removed armor reduction and decksize increase from Carrier Naval designer and replaced it with +5% reliability
Added 26 News Events when certain historical important ships were researched
JAP Research Events for Hiryu / Taiho / Shokaku / Yamato / Shinano / Hiyo / Unryu
USA Research Events for Essex / Midway / Iowa / Montana / Casablanca CVE / Fletcher DD
GER Research Events for Bismarck / Scharnhorst / Graf Zeppelin / Prinz Eugen / Type VIIC Submarine / Type XXI Submarine / XXIII Submarine
ENG Research Events for King George / Lion / Illustrious / Implacable / Colossus / Hunter Patrol Boats
Naval Staff Overhaul for all majors
Added historical naval chiefs of staffs
Added selective military high commands according to their historical importance, e.g. Isoroku Yamamoto as Combined Fleet Commander
Overhaul of chief of staff / military high command traits
Military High Commands will not display the trait they have in the description but the historical unit/fleet they were leading
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Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#266
17-09-2017, 14h46
Nouvelle partie de mod a installer ici:
https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=1137372539
Et je ne fais pas non plus les exports par principe.
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Coruscant
Eplucheur de patates
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#267
17-09-2017, 19h34
Salut la nouvelle mise à jour semble bugger lorsque je la lance avec l'ancienne par curiosité il faut lancer quel mod ? l'ancien et le nouveau ou juste le nouveau ?
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Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#268
17-09-2017, 20h06
Juste le nouveau, MKII.
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Coruscant
Eplucheur de patates
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#269
17-09-2017, 22h09
Ahhhh ce qui explique pourquoi cela ne marchait pas merci Benoit !
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Benoît
Primus inter pares
Groupie de Jomini
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#270
17-09-2017, 23h00
Penses à lancer aussi le GFX.
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